12 Februari

Har ni någonsin känt som om allt runt omkring er bara känns så rätt, och varje sekund i livet vill du ta vara på och bara försöka njuta av så mycket som möjligt. Just så känner jag nu, jag vill bara stanna upp och hångla med hela världen. Misstolka mig rätt, inte bokstavligt talat.

Mycket av detta beror på mina absolut närmaste vänner. Att ha riktigt bra vänner är det viktigaste som finns. Även om vi inte hörs varje dag, så är dem alltid där va det än är.



Lill Böck - Sarkasmens mästare, en vän som aldrig sviker!


Boman - Lägger oväntade kommentarer, och är mån om alla!


Stor Böck -  Skulle aldrig tveka på att försvara en vän!


Hurra - Han är så jävla rolig utan att veta om de! Han skulle även komma och hämta mig i Oslo, även om han var tvungen att cykla dit och simma tillbaka.


Sebbe Licari - Min äldsta vän! Kan säga precis vad som helst till honom.

  

Kråkan - Skrattar sjukt roligt, och han bryr sig på riktigt, har ett gott hjärta.


Bentah Bit - Är nog den som är lugnast av oss, huvudet på skaft!


Kenta - Svara alltid, Tja din jävla idiot i telefon... haha! Va som går omkring kommer omkring!


Rakad - Principfast som få, lite av en Farsa för oss.


Hassel - Är en stark kandidat till Norrköping skönaste människa!


Vi brukar alltid sitta på förfester och hålla på och tjata om det här, vem som är vad och vad man tycker om varandra. Men jag behöver inte vara full för att säga att jag älskar er. 


I morgon står det jobb på schemat igen.. och va som händer i morgonkväll vet jag inte, hade tänkt och styra upp en mysig filmkväll men så blir nog inte fallet.

Nu är det dags att tacka för sig, missa inte debatt ikväll 22,00!


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: kråk

:D me like

2009-02-12 @ 21:40:20
Postat av: a

synd att jag krossar dina planer ;)

2009-02-12 @ 22:27:25
Postat av: Sarkasmens Mästare

Älskar dig med bro

2009-02-13 @ 11:09:20
Postat av: Hurra

Love you to min lilla snutte gulli gull plutte snutt

2009-02-13 @ 16:22:24
Postat av: Zandra

vilket gulligt inlägg, jag snor din idee nu när det är alla <3:ns dag och allt!

2009-02-14 @ 07:24:05
Postat av: Moa

A, hej hej =)

2009-02-14 @ 10:48:03
URL: http://moaedberg.blogg.se/
Postat av: Boman

Jag är inte mån om någon av er svin. Love you

2009-02-14 @ 13:19:05
Postat av: Polla

Skandal.... Fullständig jävla skandal.





Ett guld i kubb betyder helt plötsligt ingenting.







Haha, vi hörs :-) När är det fotboll och tacos igen??

2009-02-15 @ 16:21:55
URL: http://gohei.blogg.se/
Postat av: kompis

TÖNT TÖNT!!!!!!

2009-02-18 @ 11:12:23
URL: http://markusodin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart att du har sådana kompisar. Men det hade ju inte varit fel om någon i din familj hade fått vara med på 10 i topp-listan. Vi finns ju alltid där för dig.

Kram

Mamma och pappa

2009-02-18 @ 18:16:07
Postat av: Boman

Jag sa åt Markus att han borde tänka på sin familj ibland oxå.

2009-02-20 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0