11 Februari

Följetongen Markus och Bilar fortsätter, jag o Kenta "bärs" bytte bilar förra veckan eftersom han ville ha en lite större bil när han skulle åka till fjällen.

Och jag byter gärna bort min, eftersom den drar ungefär 20 liter soppa även om den är avstängd.


Men jag har i alla fall gjort exakt samma sak som jag lyckades göra på min bil för ett halv år sen. Nämligen ha sönder vindrutertorkarna, de va ganska mycket snö på bilen och jag är lite halv lat när det kommer till bilar, så jag satte mig i bilen och startade den. Och satte på torkarna, men resultatet blev att dem fastnade på mitten av rutan. Men jag lovar att jag ska fixa de innan jag lämnar tillbaka dynghögen.


Jag kom hem från jobbet nyss, har käkat lite och nu ska jag snart åka och se hästen. Men jag hinner bara se första perioden för jag ska nämligen åka och träna innebandy.


I morgon är det jobb igen!


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0