30 December

 

Oj oj oj va tiden går!

 

Hinner inte med att blogga det är ju så otroligt tråkigt att jag inte gör de!

Men jag ska försöka bättra mig.

Jul är nu över så otroligt skönt och det nya året så för dörren, fullt med nya möjligheter, bra fotbollsmatcher, härliga lördagskvällar, kalla öl i kylen osv.

 

Mina nyår löften är!

  1. Köpa nya blommor till lägenheten
  2. Vara i England minst en gång
  3. Göra om mitt badrum
  4. Ha flickvän nästa jul
  5. Ta 85 kg i bänk  

 

Så det va det hela!

 

Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Kungen

Vad tar du i bänk i dagsläget???

2010-01-07 @ 01:33:29
Postat av: Grge

Inte är det mer än ett dussin mjölkpaket iaf

2010-01-17 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0