4 Augusti

Heeej


Ärligt talat... vart är världen på väg? Jag råkade sitta i soffan och bläddrade igenom kanalerna på tv´n och fick på ett utav dem sämsta programmen i hela världen: Paris Hilton my new BFF

Hela grejen går ut på att Paris ska hitta sin bästa vän, det är en massa tjejer som är med. Paris får bestämma vilka som ska stanna och vilka som ska åka hem. Då sitter dom mitt emot varann och paris säger saker som "det känns inte riktigt äkta" "Vill du verkligen vara min vän eller är du ute efter något annat" om man nu ska hitta en bästa vän så vet jag inte riktigt om en amerikansk tv-show är svaret. Men det kanske bara är jag som tycker det!


Ne då är det skönt att det finns program som allsång på skansen! Men det är lite tråkigt att det är säsongens sista program ikväll och det är bra den 4:e augusti..


Är sommaren slut nu? Eller va är det frågan om? Jag är ju sommarberoende och jag hoppas verkligen att det blir lite värme i Augusti. Jag tycker ändå att höstkänslan kom fortare än vanligt i år men det kan också bero på att jag hade ganska tidigt semester. Men i vilket fall så har ju sommaren varit strålande även om man hade kunnat begära mer av vädret. Men det är skönt att hösten kommer så man kan börja träna och komma i form igen...

I morgon jobbar jag bara på förmiddagen sen ska jag nog springa en runda på stan och kanske ta en kopp kaffe... om det är fin väder kanske det till och med blir en glass..


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Ibra

Haha, jag såg med det där Paris Hilton tjofräset. Skönast är när någon blir tvungen att lämna och hon säger TTYN. Jag undrade vad fan det betydde så var ju tvungen att sätta mig vid datorn och googla. Det visade sig att det är en förkortning för Talk To You Never, hahah.

2009-08-05 @ 19:02:40
Postat av: Macke

Hahaha Talk To you Never eller? hahahahahhahaa

2009-08-05 @ 21:22:26
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0