4 April

Heeej


Tiden går fort när man har roligt, det är redan april och våren är redan här. Jag har knegat och tränat mest, men i fredags så var det premiär på först ölen på en uteservering, jag åkte till Bishops direkt efter jobbet. Satt där helt själv nästan en hel timme och bara njöt av livet.

Efter en stund så kom Hurra, Hassel och Stor Böck.


Vi drog hem till mig när solen hade försvunnit in bakom husen och senare på kvällen blev det Otten. Där var det faktiskt riktigt roligt, även om jag blev ganska så laddad och har lite luckor här och där.


På morgonen blev det en sväng på stan sen en pizza med Hassel och Stor Böck. Vi såg även Norrköpings minsta bil.


Hahaha


Sen blev det en fika på stan med Syrran och hennes kompisar, och även Boman kom förbi en lite stund. Jag och Bo cyklade hem till mig och kollade på fotbollen.

Kvällen har jag tillbringat med gossarna hos Stor Böck, men jag ska ju upp och skjuta i morgon tidigt som F_A_N med farsan.

Så karaktär som man har så blev det bara en öl och en grogg.


Mvh Markus  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0