16 April

Igår som sagt så tvättade jag.. åkte även till världens bästa maxi butik och handlade på mig lite mat för äta bör man annars dör man.

Va även en sväng hemma hos Kråkan och kollade på när han matade sin orm med en levande mus.. livet är inte så roligt när man kommer långt ner på näringskedjan!

Kvällen spenderade jag hemma hos Bentah, vi kollade på fotbollen och drack en kopp kaffe.


Idag har jag knegat, jag slutade 19,00 Efter jobbet så var jag ute och sprang en runda. Sen åkte jag hem till Lill Böcka och käkade kvällsmat...


Det är knappt pengarna tillbaka på att denna killen sitter på en uteservering någonstans i Norrköping 16,30 i morgon efter middag!!!   


Mvh Markus

PS.

Just det måste ju säga hej då till Syrran hon åker ju till USA. I morgon, Ha det så bra och va rädd om dig!


Kommentarer
Postat av: fredde

men finns jue dom som e lägre ner... kankse ska mata snoddas med nån av dom istället

2009-04-17 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0