28 September

JAG SKA BLI MORBROR!

  

Skapliga Skills! De är Bodil & Malek som ska få en lite liten Zlatan! (mitt förslag på namn)

Grattis, Grattis, Grattis, Grattis

Jag trodde ju att jag skulle bli Farsa först av oss barn. Men med tanke på att jag inte har någon flickvän så är det en bit dit!


Hur har helgen varit för Markus Odin Johansson?

Den har varit super lyckad!

Fredagen var lugn jag och Böck satt här hemma och lirade nhl09 och tog några öl. Lördagsmorgonen blev de kneg på maxi, sen ut till mor o far där var det kalas, han har ju fyllt år. Jag och Malek såg på fotbollen och tog några kalla sen kom gästerna vid klockan 18


Klockan halv elva tog Jag och Malek och Anneli en taxi inte till stan där festen fortsatte, de var riktigt trevligt. Sen blev det palace där de var lite andra lirare från Maxi! Det var helt underbart trevligt, jag hade så jävla roligt!

Men när jag skulle gå hem så hade jag inga nycklar, men det löste sig ändå!


Idag har Malek, Jag, Farsan och Letto varit ute och fiskat och alla fick fisk utom jag men även solen har sina fläckar säger dem ju.


Malek var skapligt fyllesjuk.. satt o spyde från båten..


Vilken tutte asså!

i morgon ska de knegas sen blir det bedminton och yoga!
Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis:)

2008-09-29 @ 12:42:23
Postat av: Didrik

Ställ in älgjakten bobbo, det kan aldrig sluta väl. Grattis till morbrorskapet, blir du gudfar tro? Hoppas någon annan i släkten kan lära han/hon bollteknik om kraken ska heta Zlatan. Jag föreslår Ozzy prince of Darknes eller Ann-Björn eller något mer neutralt. Måste göra lite reklam för en sajt hoppas du inte misstycker. www.ettklickforskogen.se

2008-09-29 @ 14:58:15
URL: http://ann-bjornsdagbok.blogg.se/
Postat av: johanna

NEJNEJNEJ!

Inte döpa ett barn till Zlatan, snacka barn misshandel :/

2008-09-29 @ 21:48:45
Postat av: Häääzzel the KING!

klart du inte får nån fisk, inte med den där lilla metmasken? då äre annat med min välhängda sak, jag kan ju lixom fiska blåval med den!

2008-09-29 @ 22:21:57
Postat av: Z

Grattis :)

2008-09-30 @ 13:49:41
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0