22 September

Tja igen


Jag har blivit ganska så bra på att blogga om jag får säga det själv. Idag har jag jobbat mellan 6-16.. lite längre än va jag hade tänkt, men så är det ibland. Efter jobbet så blev det Yoga tror de eller ej? Haha!

Eller som Patte sa: Jahaja så det är offentligt nu, du är homosexuell? -haha det har väl aldrig varit en hemlighet om man säger så! Haha


Just de jag måste nämna det här också, vi var ju ute i Lördags, jag lovar att det var typ 10% killar och 90% tjejer på Palace.. och av dem 10% killar så var nog alla utom jag, Lill Böck, Stor Böck, Martin och Jeppsson homosexuella, för jävlar i havet.. de måste varit bögarnasafton eller något.. Ingen behöver ta illa upp! De är bara fakta!

Folk får gärna för mig vara bögar, svarta, vita, gula, blåa, långa, korta, smala, tjocka osv,


Jag, Hassel och Tessan var i alla fall på yoga, och jag kan säga så här mycket att de var INGEN skit! Riktigt jobbigt asså! Så de blir nästa måndag igen.

Baksidan med att hålla på med yoga är att man får höra saker som: Böckling? Jag och brorsan hade tänkt att börja med balett är du sugen på att hänga med?

  

Jag säger bara!


Upp i hunden!

Haha

Mvh Markus "yoga" Johansson


Kommentarer
Postat av: Franka

Fan, börjar bli orolig på riktigt att du är an bajspackare nu, först frökendricka och nu detta?!?!;)

2008-09-22 @ 21:47:39
Postat av: Henkah

mm Macke...trodde våra nätter när du smög dig på när jag sov bara va en kul grej...kunde inte i mina vildaste drömmar tro att du var en gaystjärt!

2008-09-23 @ 13:31:04
Postat av: Polla

Men du verkar ju vilja bli rumpknullad med stil iaf, om man ser till instruktionsbilderna...

2008-09-23 @ 13:40:22
Postat av: Macke

Asså grabbar! De är en fråga om mognad! Jag är en väldigt mogen man i mina bästa år... Brukar presentera mig själv så här: Tjena! Macke! Ett av världens 7 undervärk!

2008-09-23 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0