21 September

Jaha ännu en helg som man kan lägga till handlingarna, de blev utgång både fredag och lördag, men min "sambo" Christoffer Bäckmark hängde bara med på lördag så det säger ju säg självt att det blev genom lyckat.


De var jag och Börderna Bäckmark och Martin som dominerade på Palace. På vägen hem köpte jag en kebabrulle och stekar bröderna köpte varsin kebabtalrik, men när vi kom hem va inte dem så hungriga så jag valde att käka upp deras mat också, sen reste jag mig upp gick raka vägen in i sängen somnade på mage med alla kläderna på och vaknade ungefär 5 timmar senare.


Men jag måste ju lägga upp en liten stekar bild på mig när jag springer omkring på krogen!!!

Mmm stiligt...not!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Franka

Med fröken dricka i handen!?haha

2008-09-22 @ 12:16:31
Postat av: Pernilla

pimp

2008-09-22 @ 12:24:42
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0