17 September

Heeej


Idag var jag på Maxi redan klockan 0600 trött som en sövd Elefantunge, men det gick ganska så bra ändå, var hemma vid 12 tiden igen och då gick jag raka vägen in i sovrummet och näst intill dog. Sov som en skjuten Elefantunge!


Gick upp igen runt klockan 16 och då satte jag igång med att städa balkongen och bädda rent, sen åkte jag till Returstationen med Tessan, på vägen hem blev de en kebabrulle riktigt värt!


Igår så vann ju världens bästa fotbollslag med 4-0! We Love You Chelsea


I kväll blir det fotboll och halvsova i soffan, och i morgon blir det kneg igen!


      -  Va har du för planer för helgen då?


Jo det blir nog fest borde Fredag och Lördag och på Söndag blir det fotboll och hockey de låter ju helt otroligt underbart! Längtar!


Ha det underbart härligt alltihop så hörs vi!

Mvh Zlatan   


Kommentarer
Postat av: Polla

Var det den där blå-vita skylten du slängde? Trodde inte dom tog emot farligt avfall på returpunkten...

2008-09-18 @ 12:51:24
Postat av: Franka

Sånt skit tar de inte emot!=)

2008-09-18 @ 21:02:57
Postat av: Zlatan

haha Men om ni gör så att ni håller käft som omväxling?

2008-09-18 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0