7 Oktober

Heej


Nu sitter jag här i min ensamhet har precis kört hem min "sambo" till hans andra hem. Jag har köpt fifa09 som jag och Böcka har nött lite här hemma, och man kan väl säga att jag dominerar. Även om han vann sista matchen idag.. men även en blind höna kan hitta ett frö.


I morgon blir det match, Hästen Hockey och chansen att missa det är lika stor som om det skulle komma 20 stycken rosa grisar och flyga förbi mitt fönster.... Vänta!? Va de inte en gris där? -Nee! Eller?


I morgon ska jag på "bögutbildning" också.. eller malsäkerhetsutbildning är väl det politiskt korrekta uttrycket..

Det är faktiskt jätte tråkigt, mitt jobb går ju i första hand ut på att sälja mjölk till våra kunder men tydligen ska man även tvätta händerna ungefär 400 gånger om dagen och helst då i salpetersyra!!    

  

Jaha finns det inget mer att skriv om idag?

Tydligen inte vi hörs!


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0