6 Oktober

Heej


Nu kan man lägga en helg till bakom sig!

I fredags var vi och spelade badminton, men tyvärr fick jag och Hassel stryk av Martin och Böcka. Men det är ju lätt och vinna när man ändrar reglerna efter typ halva matchen..

Sen drog jag hem och satte mig här hemma och spelade lite tvspel, men ungefär klockan 22,00 så blev jag med tjatad till Martin, där satt Polla, Kenta, Böcka och krökade lite. (lite) Det blev utgång vi hamnade på Palace som vanligt, men jag tog det ganska så lugnt eftersom jag ville spara mig till Lördagen!


Jag vaknade upp här hemma och mådde faktiskt riktigt bra, det kan vara skönt de också! Skönt att slippa ha gnagande huvudvärk hela dagen!

Jag hade ju min bil hos Martin så de fick bli en taxi till honom, det är ju inte kostigt att man får leva på existensminimum i slutet av varje månad.


Jag kom hem till Märin då ligger Böcka på soffan så här...


Haha lyckad kväll igår?


Vi bestämde oss för att "fixa" en frukost så vi åkte till maxi och handlade och vilken frukost det blev, bacon, ägg, falukorv och grejer riktigt värt!

Sen så åkte jag, Böck, Hurra och Hassel ner på stan och köpte varsin skjorta som vi skulle steka i senare på kvällen.


Vi började öla här hemma hos mig till fotbollen, sen ramlade det in lite fler vilsna själar.. det blev en ganska kostig förfest en del stod på balkongen och grät, andra stod nere på gatan och var sentimentala och hade ett såkallat "kul samtal"

Och Hassel var så full att han inte kunde snacka!
Men vi kom till Palace i alla fall och som vanligt dominerade vi, kvällen avslutades som vanligt på Max.


Jag, Martin, Böcka och Elin valde att sova allesammans i min säng! Men det gick hystat jag sov som en gris ända till klockan elva, sen blev det en bakis pizza och sen gjorde man inte så mycket mer den dagen!


Nu sitter jag och Böcka här hemma och lirar lite fifa vi ska snart sova, upp och jobba i morgon på Maxi Ica Stormarknad i Norrköping!


Mvh Markus Odin Johansson    


Kommentarer
Postat av: ...

Söt kompis du har..

2008-10-10 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0