30 Oktober

Heej

Idag hände det alltså, i morse fick jag skrapa rutan för första gången i år! Festligt värre! De är ju det som är det sköna med vintern, stå vid bilen och skrapa rutan utan vantar och det är så tidigt så att klockan inte ens fungerar!


Efter jobbet idag så styrde vi (Licari, Polla, Märin, Böcka och Macke) upp en tacokväll och lite hockey här hemma. Sen fick jag stryk av Böcka i fifa09 och då åkte dosan i golvet, att förlora mot Böcka i tvspel är som att få stryk av enbent på 100 meter.


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer
Postat av: Ibra

Att cykla hem från skolan i snöblandat regn i motvind i mörker är inte heller så jävla skojigt!!! Tänk på det när du sätter dig i bilaset nästa gång ditt förbannade småländska idiotiska mongo!!! Fick du mitt flyttkort,ha det fint, hörs hej. Hälsa sebetorabitche även känd som den vandrande Mcdonaldsreklamen. / Jawan

2008-10-31 @ 17:15:20
URL: http://[email protected]
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 17:22:00
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0