27 Oktober

Heej


Nu idag har jag knegat som vanligt, va faktiskt riktigt pigg på jobbet första gången på länge, Kanske har något att göra med att jag inte drack alkohol i helgen! Det är faktiskt riktigt värt!

Men denna helgen blir det nog en dubbel dess värre men så är livet.


Kom precis hem från yogan, Hassel ville inte gå idag så det var jag och Tessan men de gick lika bra de.

Jag hade att välja på att åka och kolla på LCH-Hv71 eller gå på yoga, och jag valde yoga!

Haha! Jag trodde att jag var en riktigt sportfåne men det kanske är så att unge herre Odin Johansson har vuxit ifrån det, och är redo att ta klivet ut i vuxenvärlden, med Villa, Volvo, Vovve och fru o kids mest troligt inte men de återstår att se.


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Anton

Du menar Tjänstehus, tjänstebil, tjänstehund, tjänstefru och tjänstehund!

2008-10-27 @ 21:01:00
Postat av: Zlatan

Haha

2008-10-27 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0