20 Oktober

Heeej


Äntligen människa igen!


Skulle ha bloggat tidigare men tyvärr så var jag mer död än levande igår så de var en fysikisk omöjlighet.

Helgen har varit förhållandevis bra, bara att jag blev lite för full för mitt eget bästa i lördagskväll.


FREDAG!

Då jobbade jag till klockan 17,00 sen åkte jag hem till min lya och städade och tvättade lite sen när Böcka slutade jobbet så kom han och Martin hit med varsin pizza sen blev det tvspel för hela slanten.


LÖRDAG!

Riktigt värt att vakna upp en Lördagsmorgon utan att vara bakis kan jag säga. Tyvärr kunde jag inte sova ut så länge jag vaknade redan vid klockan 8 men jag låg kvar och myste lite i sängen i min ensamhet.

Sen var det dags att börja "styra" Martin "hets" Gustavsson ringde och började härja om att vi skulle åka till maxi och bolaget och detta skulle helst vara gjort inom 2 minuter lät det som!


Vi började med bolaget sen köpte vi frukost på världens bästa maxibutik Bacon, Falukorv, Smör, Ost, Ägg, Juice, Mjölk och bröd.

Vilken frukost det blev!
 

När vi hade ätit och lirat lite fifa09 så åkte jag och hämtade Jeppsson på jobbet sen gled vi ner på stan och fixade present och lite andra grejer.

Sen bar det av hem till mig igen och då var det hög tid för första ölen.

Efter en stund så kom det fler vilsna själar vid namn: Hubert, Benta, Boman, Mikael Björkert, Stor Böck, Hassel vi tog några bira och kollade på fotbollen.


Festen började klockan 07,00 hemma hos Angel&Sofi de va riktigt trevligt där bara att redan vi klockan 20,00 så var typ alla lagom fulla för att gå ut, så vi fick underhålla oss med att hålla tal, brottas dansa och äta tårta.


Jag och Boman hade ett uppehåll på ölen i en timme ihop om att man inte skulle bli för full, tyvärr så blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss i alla fall inte för Markus Odin Johansson för när jag ramlade ner från scenen på palace så kan man säga att jag kände av mina begränsningar. Så med X antal hjärnceller mindre och inte helt fungerade ben så snubblade Jag, Lill Böck, Martin och Mikael vidare till max och som vanligt är det inte helt lätt att återberätta vad som hände där..       

Men vi kom hem till sist i alla fall.


SÖNDAG!

Jag vaknade upp av att Böcka petade mig på armen och sa att han hade spytt!

Böcka - Jag har spytt!

Macke - Jaha?

Böcka - På golvet bredvid sängen...

Macke - Nää?

Böcka - Jo!

Böcka - Va gör jag?

Macke - Torka upp de kanske!

Böcka - Men hur?

Macke - Ta en hink!!!

Böcka - Jag kan väl inte torka upp de med en hink?


Haha vilken dåre de va ingen lite spya han hade valt att lägg jämte sängen kan jag säga, kan ha varit Sveriges största.

Jag, Mike och Böck låg kvar i sängen och kollade på Titanic sen drog vi och tog en pizza med Hassel, Boman och Hurra.


Jag var riktigt sliten hela söndagen kan jag säga, Hurra, Mike och jag drog hem till Boman med 1,5 kg godis och kollade på film sen avslutade jag kvällen med Taco med dem andra gossarna hemma hos Angel&Sofi


Nähe Bröder, Systrar och Buksvågrar de va nog allt!


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0