4 November

Tjooo


Idag skulle man kunna att det har varit en så där halv dålig dag för Markus Odin Johansson. För idag när leveransen kom så valde chauffören (som inte längre är bland oss) att göra såhär.


Ni tror säkert att det va mitt fel men jag är faktiskt inte så klantig av mig, så jag är oskyldig!


Ja så kan de gå...

Men det fanns fler lirare som hade en halv dålig dag.


Idag fick vi mjölken klockan  16,00 eftersom det fanns fler "fyllon" på vägarna.


Men nu hinner jag inte sitta här mer eftersom jag ska städa min lya.. livet är en fest och du är bjuden?  


Mvh Zlatan


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt kul! haha

2008-11-04 @ 22:22:55
Postat av: Tomas

Var det en scania lastbil på dom två sista bilderna dödar jag den skyldige :>

2008-11-04 @ 22:27:24
Postat av: Kråk

Va ja hörde så var det ditt fel.... men det e va ja har hört...

2008-11-05 @ 01:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0