3 November

Hej

Jaha då var det härliga måndag igen. Skapligt fort tiden går. Men som Böcka och jag sa i dag när vi åkte till jobbet klockan 05,40 - Ja detta ska man ju bara hålla på med i minst 43 år till! Haha!

Helgen har de varit riktigt uppstyrt måste jag säga. Det började redan i Fredags då va Lill Böck, Stor Böck, Martin och våra päron va på Boppers och jag kan säga såhär man kände sig inte direkt last gammal om man säger så.

Men de var riktigt lyckat, dem spelade lite för lite låtar som man kände igen bara.


Sen var det Lördagsmorgon och gossarna och jag hade bestämt oss för att åka till Örebros badhus! De var riktigt roligt! Martin satte nivån när han gick raka vägen upp till 10:an och dök därifrån skaplig dåre.

Sen sjöng vi  -ja må han leva- för Boman så hela badhuset hörde och alla kollade på Boman och han är inte den killen som gillar uppmärksamhet haha!   

Ö a oare vi är Örebroare!


På Lördagskväll så var det fest, vi hamnade till sist på Palace och ungefär vi klockan 01,00 så klappar Böcka mig på axeln och säger: - Macke jag drar mig!

Är man stekare så är man.

Det var riktigt mycket folk på Palace så de var lite halv segt, så jag drog hem lite innan tre.


Sen på Söndag blev det en Pizza och hockey.


Idag har jag jobbat mellan 6-14 sen åkte jag hem och somnade på en gång och jag sov till klockan 18 typ är jätte trött fortfarande sen är jag så himla hes att jag knappt snacka men de finns ju inte så många här hemma att snacka med om man säger så! Haha!


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Polla

Sätt upp över hela jävla mejerit!



CtANgz9qj58/SRAD7gs0vyI/AAAAAAAAAKk/cKK8iag7GPk/s1600/flyer.jpg" rel="nofollow">http://1.bp.blogspot.com/CtANgz9qj58/SRAD7gs0vyI/AAAAAAAAAKk/cKK8iag7GPk/s1600/flyer.jpg

2008-11-04 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0