17 November

Heej


Va har hänt i helgen? Ja de undra jag med. Sitter här och funderar och det börjar klarna lite tror jag. I Fredags så var det hockeybockey några halta hästar mötte ett lag från Västervik och åkte på stryk. Så för andra gången i rad lämnade jag hästarnas hemmahall innan matchen är slut.

Jag, Hurra och Boman drog till en förfest som va helt okej vi körde spel där man skulle ställa frågor o grejer. De va roligt!

Sen blev det en utav Norrköpings nattklubbar och jag tror ni kan gissa vilken den börjar på P


Jag vaknade här hemma i min säng med kläderna på, gick upp och duschade sen drog jag ut till mina päron och käkade frukost. Sen så lämnade jag och Malek in oddset och sen blev det fotboll hela kvällen. Vid 16 tiden kom Lill Böck ut vi käkade sen så styrde vi upp så att världens snällaste Dennis Boman kom och hämtade oss.

Vi skulle nämligen på utflyttningsfest hos Håkan!

Riktigt roligt va de. Sen blev det även denna kvällen en besök på nattklubben.


Söndag så gick allt i ungefär 0,8 Km/h


Och nu är det måndag har jobbat och fixat vinter däcken! 
Har även varit på YOGA med Tessan och sitter här med en muffins och ett stor glasmjölk.


Va tänker du på?

En Fisk!


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Ibra

Titta in denna länken Macke så får du se ett par välkända ansikten. Jävlar i havet... http://www.fiske-feber.se/news.php?id=081116.205506

Söta är de också pojkarna.



2008-11-17 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0