14 November

Heeej


Idag är jag ledig kan inte med ord beskriva hur otroligt skönt det känns, har precis käkat frukost här hemma. Ska duscha och plocka undan lite. Sen blir det ner till Maxi och köpa skridskor, för jag ska nämligen åka de i dag. Har inte ståt på några grillor sen jag va typ 14-15 år undra hur de ska gå?

Annars har jag inte mycket annat planerat än att jag ska äta lunch med Världens Bästa Christoffer Bäckmark sen.


Hur kvällen kommer se ut är lite osäkert, antingen så blir de hockey och några öl eller så blir det en lugn hemmakväll med Mor o Far.


I morgon ska jag vara ute hos mina föräldrar dem ska hålla på att göra korv och grejer till jul.. Och hela familjen ska vara där med sina respektive som de så fint heter men inte Macke.. Ne.. han har ju inte alla mjölk i kylen så han kommer själv! Haha!


Men om de är någon som är sugen på att vara min respektive hemma hos mina föräldrar på Lördag? Så får ni jätte gärna höra av er alla förslag är välkomna och kommer övervägas med största försiktighet!


Mvh Macke  


Kommentarer
Postat av: kompis

du har ju en flickvän ta med henne!!!!!

2008-11-14 @ 12:50:55
Postat av: Kråk

Ja e jätte sugen.... ja vill ja vill

2008-11-14 @ 19:01:45
Postat av: Z

jag kan ställa upp då :)

2008-11-15 @ 13:37:14
Postat av: mamma

Det var "Lillböck" som kom. Jättetrevligt att ha honom här.

Kram

Mamma

2008-11-15 @ 22:37:13
Postat av: Polla

Det blev än lågoddsare som tog hem det här. Favorit var dock "Yogakompisen" Hassel till oddset 1.15. Lillböck stod dock i relativt säkra 1.25, då de både har delat säng, kalsonger och troligtvis även tandborste...

2008-11-17 @ 15:18:03
URL: http://gohei.blogg.se/
Postat av: Boeck den Store

Proffsig analys av Polla! 3 av 3 möjliga motiv satte han till och med!!

2008-11-17 @ 17:37:46
Postat av: Zlatan

Pollas Odds 13,90

2008-11-17 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0