5 Maj

Heej

Jag har inte skrivit på ett tag jag ber 1000 gånger om ursäkt för det!

Ja det har hänt lite grejer sen senast om man säger så, I Onsdags var det ju valborg eller nej det var ju på Torsdagen, men man krökar ju dagen innan..

Nästan hela ligan var hos Madde, det var jätteroligt och jag måste tacka för att jag fick se Chelsea - Liverpool. Det var det bästa på hela kvällen tror jag!

Hoppas jag inte skrämde någon bara man kan ju säga så här mycket, att jag går in för det här med fotboll, Det är inte viktigare än livet det är mycket viktigare än så!


Men som tur va så vann ju mitt älskade Chelsea matchen helt klart rättvist, och det var ju en bra anledning till att kröka bort ytligare några hjärnceller för Markus Odin Johansson. Sagt och gjort! Som vanligt när jag får bestämma musiken så slutar alla dansa, kan beror på att det jag lyssnar på va inne för typ 2 år sen och bakåt i tiden.. Men men.


Men när jag inte fick välja musik valde jag att gå in i sov rummet och försöka brottas lite med Lill Böck och det gick faktiskt bra, men sen kom Stor Böck och slängde omkull mig, Benta hoppade på honom och jag riktade in mig på Hurra. Även Hassel och Zeb kom in i sovrummet och det blev en härlig brottningsmatch!

Resultatet av det hela blev att Jag låg under Hurra och vek mig av smärta efter han hade knutit ihop mina ben och armar, Hassel blödde näsblod och Lill Böck var centimeter från att slå i skallen i bordet i världens fart.

Haha ja så kan det gå!


Efter det var det dags att gå, och jag kan säga så här mycket att städa den lägenheten var nog inte speciellt stimulerande.

Jag valde att gå ut i min Chelseatröja och jag kan säga så här mycket att det finns en hel del Liverpool fans i stan, men dem va trevliga så det va helt lugnt.

Använder jag uttrycket: jag kan säga så här mycket för ofta?

Jag, Hurra, Hassel, Elin, Erika och Stor Böck valde att stå på scenen och dans HELA kvällen det måste varit riktigt ögon godis när sex mindre nyktra människor hoppar omkring som oljeskadade sällar på en scen någonstans i Norrköping!

Kvällen avslutades som vanligt på Max!


Jag, Hurra och Elin vaknade upp bredvid varandra.

Vakna upp med en illa luktade, lätt dreglandes Erik Hurtig jämte sig de är något alla borde få uppleva innan dem dör, - Ja de, de tror jag!


Jag har fått återberättat för mig att jag har snackat värmländska hela vägen hem i taxin och sagt att jag heter Roland! Haha


Det bästa med att vakna upp den första 1:e Maj och jobba på Maxi de är att då är det Inventering.. riktigt taggade på de när det känns om något sitter med en hammare inne i skallen och försöker ta sig ut, men det är bara att gilla läget..

Ungefär vid klockan 14:00 tog jag mig ner till Maxi, skulle även vilja tacka Lill Böck, Elin, Yohanna och Franka för att dem var så snälla och hjälpte till att räkna alla mjölkarna.


På Fredag blev det ganska lugnt, vi spelade poker här hemma hos mig, Hassel vann första och jag vann andra och Kenta "Bärs" Frank valde att putta ner alla pokermarker på golvet det sista han gjorde, tack ska du ha! Haha


På Lördagsmorgonen skulle jag åka och skjuta med min kär Far, och det var faktiskt riktigt roligt, vi sköt på röliga mål osv. Testade även att skjuta lerduvor jag träffade 2 ST på ungefär 30 skott, haha!

Efter det åkte vi ner till Maxi och handlade!

Det var en riktigt trevlig Far och son dag, mer sånt för då håller jag mig någorlunda nykter.

Tror jag ska börja jobba mer helger och umgås med mina föräldrar, för jag börjar faktiskt bli lite orolig för mina alkoholvanor.


På Lördagskvällen så var det meningen att vi skulle festa hos Hurra men det var ingen som var sugen så jag ringde min kära vän August Skånbeck!

Han och hans polare skulle festa i Nyköping och de tycket jag lät som en riktigt bra idé!

Så jag satte mig i bilen och körde först upp till Katrineholm, väl framme så tag jag några öl, sen när vi ska åka till Nyköping så kommer jag på att jag har min plånbok kvar i Norrköping med körkort och allt i så de var bara att åka tillbaka till Norrköping!

Vi kastade oss in i bilen Apan som han kallas körde och det kan jag säga att jag har aldrig åkt bil så fort.. Men det var jävligt snällt av dem att köra tillbaka och hämta plånboken, Tackar Tackar


Väl framme i Nyköping så festade vi hos Augusts syster, sen drog vi ut på krogen, men de var inte värt för krogen stängde klockan 0200!

Men vi styrde i alla fall upp så att vi kunde ta och tillbaka till Katrineholm, hann även med ett besök på McDonald's riktigt värt!

Jag och Skånbeck somnade på soffan hemma hos Apan och när jag vaknade så visste jag inte riktigt vart jag var haha!

Söndagen blev det ett besök på smultronstället och lite grillning på Himpafältet. Skills!


Ps. Jag måste också säga att jag tycker att Sofi och Yohanna ska bli sams igen, inget i världen är värre än att förlora en riktigt bra vän, jag vet inte allt som har hänt men va jag har hört så är det inget som INTE går att lösa, men jag tycker faktiskt att bollen ligger hos dig Yohanna Ds.


Kommentarer
Postat av: Elin

Elin Helny Maria Carlsson sov på soffan! jag är väl inte galen heller...

2008-05-06 @ 10:41:51
URL: http://helny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0