26 Maj

Heeej

Idag lyckades jag faktiskt komma ifrån jobbet någorlunda i tid, skönt! Efter som det var ett tag sen, jag gjorde det på en Måndag! Jag ringde Böcka och Hassel o frågade om vi skulle glida ner på stan eftersom jag var tvungen att handla lite trasor till garderoben som ni kanske minns?

Elin och Yohanna hängde också med!


Jag gick lös kan man säga!


4 T-shirts

4 Boxe-s

2 Skjortor

2 Kepsar

2 Sverige tröjor

1 Sverige munktröja

1 Par halv långa jeans shorts       

1 Par ekologiska Jeans

1 Sverigestol

1 Flagga

1 Par Badbyxor


Hassel köpte också ett par Ekologiska Jeans så nu ska vi börja kalla oss: Grabbarna med Ekologiska Jeans!

Även Böcka valde att härmas eftersom han köpt likadana badbyxor som jag!

Vi hann även med en fika också!

Ja det va nog allt och de gick på i runda slängar ungefär 5000 kr, så nu behöver man inte köpa kläder på ett tag, sjukt värt!


Som Böcka sa: Du handlar LITE! Haha!  


Efter handlingsfrenesin så kom Hurra och han skulle köpa ett X-box så vi drog till Media Market.

Sen kom vi på att det var Sverige match, så vi drog och köpte varsin kebabrulle sen åkte vi hem till mig och såg matchen som Sverige vann med 1-0!


Nu har alla underbara människor gått hem, eller en del fick jag köra hem men.. kommer faktiskt sakna er, eftersom jag drar till Småland några dagar..

Men jag kommer tillbaka, De, de tror ja!


I morgon ska jag jobba till klockan 8, ska försöka hinna med att klippa mig också det böjar bli dags nu!

Och kvällen hade jag tänkt tillbringa med Anna!


Nu är det dags att slafa, vi hörs! Sov gott!


Mvh Mackan!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0