13 Maj

1. Vad tror du att alla andra tycker om mig?
2. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med i?
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?

Mvh Markus!

Ps. Skriver i morgon! Lovar! Os.

Kommentarer
Postat av: Zandra

1. Vad tror du att alla andra tycker om mig? Jag tror dom tycker att du är rolig!
2. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? Körde mig i din elektriska elbil kanske ?
3. Dricker jag alkohol? Oja!
4. Röker jag? Nej
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? Absolut, jag har nästan bott ihop med dig i 10 år redan!
6. Skriv en mening där mitt namn är med i? Markus är min föredetta granne!
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? Har du säkert...
8. Har vi samma humor? Det skulle jag tro!
9. Skulle du våga dela säng med mig? Jadå, har redan gjort de...
10. Vad är jag bra på? Leka, fantisera, få folk att skratta...
11. Vilket yrke skulle passa mig? Säljare!!
12. Min sämsta egenskap? Svårt... men du är kanske lite för envis?!
13. Är jag självisk? Nej.
14. Hur luktar jag? Gott ;)
15. Har jag gjort något bra för dig? Du räddade mig när vi lekte Titanic bakom din soffa... du har gett min barndom många fina och roliga minnen!
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? Haha, ja inte är det Fentamjävli i alla fall...

2008-05-14 @ 09:31:04
URL: http://tigerbulle.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0