9 Mars

Heej

Helgen har bestått av kneg på Maxi Ica Stormarknad i Norrköping, det har varit fruktansvärt stimulerande! Haha! I Fredags så slutade jag 1800 efter 10 timmar på Ica Maxi så var jag ganska trött men Lill Böck kom hit ändå på lite Tvspel och en Kebabrulle sen va det bara Gonatt. Och i Lördags var det fest hemma hos Zebb och till en början så skulle jag kröka men jag hade ju jobabt i 12 timmar och sen skulle jag upp och jobba på Söndag med, så jag styrde av det.  Hoppas att jag har kvar min Mellan Böcks status! Haha!

Ikväll var jag hemma hos min kära Mor och Far och käkade middag, Gösfilé dra åt fan va gott!


Veckans värsting!


På vägen hem från Svärtinge så var jag sjukt nära på att krocka med rådjur, blev riktigt rädd asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0