23 Mars

Heeej

Igår så gick man på kröken riktigt ordentligt, det började man att jag och Elin åkte till systembolaget och köpte lite dricka, sen drog vi in på maxi, jag lämnade in stryktipset efter det drog jag hem till Hurra och kollade hur det var med han och Hassel.. dem va slitna men dem bangar ju inte på att dricka i 3-4 dagar i rad om det är så.

Vi blev tvungna att åka till systemet igen eftersom Hurra och Hassel hade lite ont om dricka. När jag kom hem så la mig på soffan och sen gick jag och duschade, sen började fotbollen på tv och då knäppte jag första ölen, och det måste jag säga att öl det är en gudadryck.
image91

Så här såg det ut från början, en lugn lördagskväll men fotboll och öl!!!


Hurra och Lill Böck ramlade in lite innan sex, så vi åkte och hämtade pizza..

Allt eftersom kväll led så vinglade det in lite vilsna själar som mest så var vi 20 pers här hemma... Skills
image92
Stor Böck, Madde, Hurra, Elin
image93
Lill Böck hade lite uppvisning!
image94

Det konsumerades igen alkohol på festen alla höll sig till mjölk....  
image95

6 meter hög blev den när vi va klara!
image96

Framåt små timmarna satte hungern in, det är ju skönt att det lagas lite mat här hemma så köket kommer till användning annars hade jag tänkt hyra ut det.   
image97
Vi kom ut på krogen runt 1 tiden tror jag, men till skillnad från förra helgen så kom jag ut!
image98

Så stökigt som det var här hemma när jag kom hem det har det nog aldrig varit!


Tack alla för en riktigt trevlig kväll!

Mvh Zlatan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0