22 Mars

Heeej

Igår, så städade jag hela min lägenhet, fan så rent och fint det är, men det ska det snart bli ändring på! För ikväll då är det fest här hemma!

Igår var jag och käkade påsk middag ute i Svärtinge hos mor och far, Syrran var också där. Farsan försökte supa mig under bordet, han vill att jag skulle stanna kvar över natten och käka frukost med dem. Men som tur så har jag en snäll stora syster som körde in mig till stan, jag åkte till Hurra.

Där var Yohanna, Hassel, Elin och Hurra förstås! Dem bastade och grejer, så det var bara att byta om och hoppa in! Haha!

Men efter som det är fest idag så tog jag det ganska så lugnt, men det gjorde INTE Hurra och Hassel, dem blev radiostyrda! Erik "Hurra Hurtig blev så där härligt Erikfull som bara han kan bli... Och Hassel sprang omkring naken, men det är i och för sig inget ovanligt, lite av en tradition!

Men när Hurra och Hassel skulle ge sig ut så drog jag och Yohanna och Elin hem!

Somnade som en gris i min ren bäddade säng!


I morgon är det matchernas match kan man säga, Chelsea - Arsenal! Chelsea måste vinna för att drömmen om liga guld ska finnas kvar! Jag tror det blir 2 - 1 Joe Cole och Drogba gör målen!
                                                image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0