18 Mars

Hej

Tredje dagen i rad som jag bloggar, inte mycket till liv grabben.. Haha!

Jobbat på maxi som vanligt, idag tror jag att världens finaste maxi butik låg i Norrköping, helt ärligt! Sjukt väl fyllt överallt, ska inte ta åt mig hela äran själv kanske.. eller jo vänta, det ska jag nog! Haha!

Efter jobbet blev det käk hemma hos Lill Böck han hade gjort spagetti och köttfärssås och det tackar man aldrig nej till!


Efter käket så åkte jag, Lill Böck och Yohanna till Linköping, gick på Ikea och lite så, var även inne i en djur affär där vi hittade den här sötingen!
image87
Det är en hundleksak! haha den lät sjukt härligt! HAHAHAHAHAHAHAHA!

Efter en stund anslöt även Zeb, då blev det mat på Buger King!

Det var ju meningen att det skulle bli en tacokväll men det blev en hockeykväll istället, och det är ju ingen skit!

LHC slog djurgården, så nu är dem klara för semifinal precis som Hv71 och Timrå! Värt!
image88
Yohanna och Zeb, Hockey är ju inte SÅ tråkigt som en del tror.....
image89

Hahahaha ni skulle sett LHC´s sista mål, dem skjuter från blålinjen, pucken tar på någons klubba och ändrar riktning, flyger över målvakten, som sitter på knä och in i mål! Haha! Oflax! Men det måste vara ett RIKTIGT skönt avslut på säsongen!



NU KAN DJURGÅRDEN; SKELLEFTEÅ OCH MODO TA SEMESTER      
Mvh Mackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0