17 Mars

Hej!

Idag, har jag jobbat som vanligt. Efter det åkte jag och hämtade Yohanna och Lill Böck, vi käkade lunch på stan, men jag tycker att vädret får bestämma sig nu?! Ska det vara snö i Mars? Ska vi byta plats på Påsken och Julen eller vad är det frågar om?
 

Efter käket, drog vi hem till mig tog lite kaffe och kollade på film!

Sen skulle Yohanna hämta sin lille bror efter skolan och jag och Lill Böck skulle åka och se på LHC - Djurgården. Det var den bästa matchen på bra länge.. LHC vann med 4-1!


Måste bara berätta om Lill Böck´s dröm, han drömde att Han, Jag och Hassel var på Cypern, men Lill Böck lyckades missa planet så han kom simmandes med väskan på ryggen! Haha! Kan inte jag också får drömma sjuka grejer också? Ska försöka inatt!


Mvh Markus  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0