16 Mars

Hej!


Det va inte igår, jag har överlevt ytligare än helg. Så det känns ju bra! I veckan har jag jobbat och i Torsdags var jag på hockey i Linköping.

Men i Fredags när jag slutade 1800, så åkte jag och köpte en pizza kom hem knäppte en öl och såg på - Så ska det låta! (kan vara ett av dem bästa programmen som går just nu) Men tyvärr så orkade jag inte se hela för efter 12 timmar på världens bästa Maxibutik så var jag ganska trött. På Lördags morgon var det dags att gå upp och åka till Svärtinge och käka frukost med min Mor och Far det var ju trots allt mammas födelsedag. Efter frukosten, åkte jag och Farsan ner till maxi och styrde upp verksamheten.

Jag kom hem lagom till fotbollen, tog två Jäger och några öl, sen kom Benta och Lill Böck, och då blev det mer Jäger och även en gin och tonic, som ni hör så klev jag på det ganska så hårt... något som skulle straffa sig lite senare på kvällen! Haha!


Efter en stund hos mig så drog vi till Madde, där var det fest! Jag hade en jävligt kostig fylla ena stunden var jag hur på och glad som helst sen var jag helt plötsligt trött. Så höll det på hela kvällen! Haha!

Lagom tills vi skulle gå ut, så får jag se Stor Böck ligga och sova i dubbelsängen, och jag var ju lite för full för mitt eget bästa så jag tänkte Perfekt! Då går jag också och lägger mig! Haha! La mig på andra sidan sängen och somnade på 0,04 sekunder.

Alla utom jag, Stor Böck och Erika gick ut, jag vaknade till efter nån halv timme då var det dags att kräkas lite.. Ja ungefär så slutade den Lördagen... är inte helt nöjd med min insats! Haha! Men jag hade jättetrevligt innan jag blev för full!
image83
Elin och Yohanna!
image84
Lill Böck och Zeb!
image85
Det här är sköna grabbar!
image86
Men vart ska jag ställa vinglaset? - Men dra ut en låda och ställ det där! Inga kostigheter!

SÖNDAG!

Blev frukost på McDonald's efter det drog jag hem till Stor Böck och såg på film efter en stund kom Lill Böck också.

På kvällen var det middag ute i Svärtinge Älg-gryta riktigt gott!

På vägen hem tittade jag in hos Hurra, han har flyttat och jag kan säga så här mycket: - Det finns fler som äter ganska dåligt, han hade nämligen lagat till Lite Makaroner och Beanässås! Haha! Vilken lirare!


Väckans värsting!

Det är min mammas dröm - Hon vaknade mitt i natten och skrattade så hon grät hon hade drömt att pappa höll på att slå ihjäl en röd katt med en tvättbjörn! Haha! De är sjukt!


Mvh Mackan!            


 


Kommentarer
Postat av: Leffe

ja macke du e TOTALT CP
men de e därför ja gillar dig :D
keep going m8
sköt om dig

2008-03-16 @ 21:46:42
URL: http://kletainbarnmedsjukasaker.com
Postat av: Zandra

hhaha* (jag sitter och asgarvar)

2008-03-17 @ 08:20:10
URL: http://tigerbulle.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0