29 Juni

Heeej


Underbara Söndagsmorgon!


Finns de något bättre att vakna upp på soffan, med alla kläderna på sig solen skiner in genom fönstret, man är helt varm och mår illa och när man till slut slår upp ögonen och kolla omkring sig och frågar sig själv va fan har de varit inbrott?   


Den känsla som man har dem första sekunderna då, är nog den värsta känslan man kan ha.. man vill bara gå raka vägen ut i garaget och skjuta skallen av sig!

Men sen så kommer tröttheten och likgiltigheten så då strutar man i det och rycker på axlarna och skrattar..

Igår när man vaknade va de ju bara att kliva på alkoholen, men idag är de ju söndag och av princip dricker jag aldrig på en Söndag! Så idag får jag lida av två bakfyllor efter som jag sköt upp den jag skulle ha igår..


Igår va vi på Palace igen! Vi va typ 10 ST till en början men sen så började folk flänga omkring, så till slut va det bara Jag, Böcka och Martin kvar! Jag skulle jätte gärna åter berätta om kvällens bravader men tyvärr så är stora delar av kvällen borta.. och Lill Böck ligger och sover så... men jag tror vi hade roligt!


Men förfesten kommer jag ihåg, vi var hemma hos Stor Böck, de är ju alltid lite träligt att gå på alkoholen andra dagen för min kropp blir typ immun mot alkohol! Men efter 864 Bärs så började man komma in i matchen.


Idag tror jag att jag ska käka en glass och sen förhoppningsvis kolla på fotbollen men grabbarna men som sagt de är Söndag och då brukar ju alla va lite flänga!


Förmodligen kommer kvällen bestå av en hel del....




Ne nu tror jag att jag ska krypa ner jämte Lill Böck finns ju inget som slår manlig kärlek så här på morgonkvisten!


Mvh Macke  


Kommentarer
Postat av: ...

fett söta!

2008-07-10 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0