28 Juni

Heeej

Jag denna helgen har börjat riktigt bra, igår va det grillfest ute hos mor o far! Vi va typ 20 St pers! Jag o Böcka hade hand om  servering av öl, vin och dylikt och jag tror det gick riktigt bra för folk blev ganska så tankade! Så vi får med beröm godkänt!

Efter det tog jag o Böcka en taxi in till stan kostade ca: 400 pistoler, som vi sa att det är ju inte varje dag man åker taxi från Svärtinge!


Efter de blev de utgång, en riktigt lyckad kväll på Palace va de! Även om delar av ligan blev jävligt tankade värst va nog Hassel!

När jag vaknade i morse så ville jag bara somna om och aldrig mera vakna! Haha!


Men jag mådde bättre efter ett tag så vi drog ner på stan, Jag, Sebbe och Böcka!

Vi käkade en räkmacka och drack en kopp kaffe!

Vi kom även in på ämnet Astrid Lindgren och Karlsson på taket, Böcka sa att han som spelar Karlsson på tacket är dubbad och då sa jag att Ronja va polska sen skrattade jag så jag grät så alla på kaffet tittade på mig och sen började dem också skratta! Haha! De är ju det absolut bästa att skratt åt sina egna skämt!


Vi fortsatte o jubla lite när vi sa att vi skulle skaffa oss en dammsugare med inåt sug, Böcka satt o funderade en stund på va vi skulle kalla sen sådan maskin, och efter ett par minuter kom vi på att en dammsugare suger ju faktiskt redan inåt! Haha


Hjärna är ju inte på topp när man är bakis, så där sitter vi här nu o spelar Tvspel, och dricker varsin bira!


Mvh Mackan!   


Ps.

En konversation mellan Lill Böck och Markus Odin Johansson den 28 juni 2008

Böcka: Finns det något mer otacksamt jobb än sotare?

Macke: Bödel!

Macka jag va ju bödel, i mitt förr förra liv!

Böcka: Jasså? Va var du för nått i ditt förra?

Macke: En Cykelslang!

Ds.


Citat Sebbe: En fläsk vind! Istället för en frisk fläkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0