25 Juni

Heeej

idag när jag slutade jobbet drog jag hem, duschade sen åkte jag till Lill Böck tog en kopp kaffe, sen drog vi en sväng till Trädgårn o tog några öl, nu är jag hemma igen o ser på fotbollen, tänkte avsluta kvällen med lite NHL08! I morgon jobabr jag 10-22! Och på Fredag 6-17!

Fredag ska jag ut o grilla hos mina föräldrar dem har styrt upp nån fest där för typ 30 pers, jag o Lill Böck ska hjälpa till lite, om vi inte blir för fulla!

Hoppas på fint väder till helgen, för då blir det djurparken och vollyboll och en tillställning hemma hos Stor Böck! Låter som de kan bli en bra helg, bara väder gudarna vill de också!


Men vi hörs!

Mvh Mackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0