24 Juni

Jahaja!

Då var det dags för säsongens första Allsång, jag försökte styra upp en hemma kväll med lite folk och de gick sådär! Jag sitter nämligen helt själv här hemma nu! Jag fattar inte, alla kollar konstigt på mig när jag säger att jag vill se Allsång! Vafan är du Böckling?? Haha!


Jag måste också berätta om min fantastiska Midsommardag, fan va roligt da va!


Jag och Bröderna Bäckmark va ute på deras land ute i Kårtorp, de var som dem säger ganska så uppstyrt! Det första man möts av är en skottkärra med ungefär hundra öl i!


Vi åt grillat, snapsade och sjöng! Sen drog vi vidare till dansbanan, där var det drag på de! Jag dansade som bara den, till gamla go låtar! Bjud upp massa okända människor! Haha! Undra om jag ens är bra på att dansa?

Men jag tror de gick bra hade träningsverk i Söndags i alla fall.


Efter det så drog jag och Lill Böck in till stan och gick till Wasa, där Mike och Anna va!

Och ungefär halv tre på natten så va Böcka lite trött och satt o halv sov vid bordet, då kom det en 150 Kg vakt och hämtade honom och då var det bara att styra dem mindre stadiga benen mot Max! alltid lika trevligt, som vanligt köpte jag halv stället, men dra åt fan va gott de va!


Sen blev det taxi hem! Böcka valde att lägga sig i soffan med alla kläderna på, han va ganska så tankad. Jag och Anna tog den betydligt skönare platsen nämligen min säng!


Dagen efter blev det en Pizza och lite Tvspel, och jag ska ärligt säga att jag fortfarande är trött sen helgens bravader.


Så nu sitter jag här i min ensamhet och ser på Allsång!


Men till nästa Allsång ska jag faktiskt styra upp det bättre om någon är sugen på att sitta här och sjunga med till Stockholm i mitt hjärta... hör av er!


Kommentarer
Postat av: Elin

allsång på skansen är sommar ju!

2008-06-24 @ 23:03:14
URL: http://helny.blogg.se/
Postat av: Z

hahha, inte bara jag då som älskar allsång :P hahha

2008-06-25 @ 20:25:39
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0