17 Juni

V.28 Liseberg!


Öppettider:  
V 28 11-23

Priser:          
Inträde: 70 Kr

Åkband: 300 Kr

Tvådagars: 380 Kr     
                                                                          


Boende:       
4 Bäddsstuga 1695 :-
6 Bäddarsrum 2095:-
Tält: 325:-
http://www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/Boende/lisebergsbyn_karralund/boendealternativ/hotell+karralund/HOTELL+KÄRRALUND2008.htm


Detta tycker jag låter riktigt värt!

Hotell Kärralund ligger mitt i naturen och bara 7 minuter med spårvagn från Centrum.

Blir vi 6 så kostar det = 350 Kr


Jag kommer lägga ut detta på min blogg också!

Där kan du lägga förslag på vilka dagar du vill åka!

Vi kommer boka senast Måndag vecka 27!


Som vanligt håller alla på att Böcka ur! Men nu kör vi! Är man med Måndag V27 så måste man betala det är nämligen bindande!


Mvh Macke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0