16 Juni

Heeeej

Har blivit lite dålig på att blogga tyvärr, ska försöka bättra mig!

Vet inte riktigt vad jag ska börja men i Fredags va jag nog Norra Europas tröttaste människa somnade som en gasad jude i sängen redan klockan 9,00


Lördagen då fick man sega sig upp och dra på sig kavaj och grejer efter som jag skulle i väg på dop! Jag fick filma hela dopet, så ut som en riktig pressfotograf sa dem! Haha!


Sen va det bara att åka hem och ladda upp för våran så kallade "Farskväll" Vi var hemma hos Magnus (Bentas Farsa) såg på fotbollen och grillade och drack kanske en och annan öl för mycket!


En riktigt trevlig kväll, trots att Sverige lyckades krångla till de lite på slutet, men vi slår ryssarna så jag tror de är lugnt!

Men kvällen innehöll det mesta, massa alkohol, sång och ett besök på Trägårn, Harrys och Vasa!

Skapligt!

Skrattar lite?
 
Faaan va gott!

Dansade i köket!

Jag tror Farsan vann! Haha!

Och så skyllar han på mig, säger att det va mitt fel att han blev så full... men han är ju 57 år, han borde veta bättre! Haha!

Tack för en grymt lyckad kväll!

Idag har jag och Böcka varit på maxi och jobbat båda två faktiskt, ungefär vi klcokan 18,00 käkade jag, Lill Böck och Hurra Makaroner och köttbullar sen blev det lite fifa, nu är det dags att sova!

Mvh Mackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0