29 Juli

Heeej

Dem två första dagarna på Semestern har varit riktigt bra! Igår (Måndag) Va vi ute i Skärblacka och solade och badade sen på kvällen blev det en tripp till Trägårn där pappa Macke beställde in en 12:a Gin och Juice de, är va man brukar kalla skills! Sen lite hastigt och lustigt fick jag för mig att jag skulle kröka ute hos Ögge i Rejmyre! Sagt o gjort! Riktigt trevligt även om suddigt efter klockan 22:00!

Härligt!

Om det är nån som ser den här tönten på stan snälla sänk honom med en halv miss!

Idag har jag varit med Farsan och köpt Sterio och lite grejer sen har jag badat och solat...
Och i morgon drar delar av ligan till Skara! Faan va skoj! Tok taggad!

Okej men vi hörs!

Tjaa Dude!

Mvh Macke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0