23 Juli

Heeej

Igår (Tisdag) Så slutade jag ungefär klockan 12=Värt! Jag o Kenta med flera åkte ut till Svärtinge och badade lite! Jag är värd lite avkoppling...

Jag lyckades även slänga i min kära syster i vattnet! haha!


Idag slutade jag 15,00, idag har jag köpt en ny soffa! Ska hämta den på Fredag, det blev en svart skinn soffa, som jag så länge velat ha! Som tur va hade jag med mig Sofi som "smakhjälp" hon tycker nämligen att min lägenhet saknar lite liv sen hon flyttade ut, och jag ska väl inte sticka under stol med att jag inte är någon super inredare direkt!

I morgon blir det kneg till 22,00 och på fredag och lördag jobbar jag 6-16 sen är det SEMESTER! Faaaan va skönt det ska bli!
Längtar!

Dagens fråga!
Har du rätt belysning på din arbetsplats?

Nu tackar jag för mig!

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Ibra

Hej kula. Kul du ringde igår! Vi får höras nångång nästa helg, jag är ledig fre, lör, sön. Hade grejt.

2008-07-24 @ 14:17:17
Postat av: Macke

Skills men jag ringer!

2008-07-24 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0