20 Juli

Heej


Helgen har mestadels bestått av arbete på världens bästa maxi butik! I fredags slutade jag klockan 7 så jag åkte hem och duschade gjorde mig i ordning, fixade håret... haha!

Klockan halv 9 så hade jag o Sofi bokat bord på Maneza, riktigt trevligt! Dem har riktigt bra mat där asså! Efter de blev det en promenad hem.


Sen va det bara att bita i det sura äpplet och gå upp 05,30.. hemskt!

Efter jobbet så var jag helt död åkte hem kollade på en ny film, sen somnade jag på soffan och vaknade typ 20,00 gick in i sängen och fortsatte sova... sova kan ju vara det bästa som finns?


Idag har jag också jobbat kände mig hyfsat utvilad när jag åkte till jobbet men nu är jag skit trött, har varit ute hos mina päron och käkat, som vanligt lekte dem 1000 frågor med mig! Asså undrar dem så mycket om mitt liv kan dem väl läsa min blogg? Haha!


Jaja nu är det väl dags att sova?


6 dagar kvar till semester! Faaan va skönt hoppas på sol på Lördag eftermiddag för då ska världens bästa Markus Odin Johansson ta sig några järn!


Sov gott alla!


Mvh Macke  

När får jag åka till London igen???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens sötaste.....klart att dina päron blir nyfnikna.....;)puss o kram Frida

2008-07-21 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0