2 Juli

Heeej

Igår va jag ledig, så då han jag med massa bra saker, städa lägenheten och städa bilen! och sova ut lite på morgonen! Sen begav jag mig ut till mina Päron!

Och jag dödade några timmar ungefär så här!

Efter de så åkte jag inte till stan och cyklade ner på stan och tog en Bärs med Benny, Rakad, Benta, Hurra och några till!

Idag har jag jobbat till klockan 14,00 sen åkte jag ut till mor o far och sov lite i solstolen och badade lite!
Sen blev det grillning!
Jag, Morsan, Farsan och Sofi faktiskt! Riktigt trevligt! Helt sjukt va Sofi kan äta!

Men nu ska jag sova ha de gött!
Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Ibra

Tjena Macke är det bra eller ? Power to the people.

2008-07-06 @ 15:46:04
Postat av: Macke

Lyssnade har semester nu! Höras av nån dag?

2008-07-06 @ 23:34:38
Postat av: Ibra

ja jag är ledig onsdag torsdag , är du ledig då din buse? Har bra i skitvädret

2008-07-07 @ 20:07:30
Postat av: Macke

Jaoo vi kan höras på Onsdag!

2008-07-07 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0