22 Januari

Hej!

Just nu är jag hemma hos min kära mor och far, vi ska äta älgfilé som farsan håller på att lagatill. Lagad mat är ju aldrig fel.. undra när jag åt det senast? haha!

Helgen har varit riktigt bra!
Lördag var det persoanlfest för hela maxihuset, blev riktigt lyckat och det var otroligt skoj! Lite synd att en vis person inte kunde komma bara.
Kvällen började hemma hos Johan med fotboll och öl, vi var ungefär 10 st hemma hso honom. Vi tog två taxi bilar till festen kom typ sisst av alla men fint folk kommer sent...

Själv festen har jag stora luckor i från allt är en gröt från 22.10 - 08:30 haha!
Men det finns bilder osv. så jag får skriva om den när jag har fått bildena av Örjan och dem får jag för hoppningsvis i morgon.

Idag har jag varit ledig, gud va skönt. Har varit lite på gymmet och biffat till mig, sen drog jag hem till lill Böck och tog en kopp kaffe, vi drog ner på stan efter ett tag och jag köpte ett par jeans som jag tror är lite för tajta haha! Men jag vet inte, det är svårt att handla kläder när man inte har nån tjej med sig som vet hur man ska se ut tycker jag... Men som tur hade jag lill Böck och han har ju rättså snygga kläder så det gick ganska bra iallafall.
Sen åkte vi hem till mig och körde NHL 08 och slängde i oss ett par mackor!

Och ikväll tror jag det blir handboll hemma hos nån av grabbarna.

Mvh Markus Odin

Kommentarer
Postat av: Z

hahaha, markus markus...du är som du är...

2008-01-22 @ 19:07:50
URL: http://tigerbulle.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaså?
Jag undrar vem du saknar...

2008-01-22 @ 19:16:16
Postat av: Anonym

Ta tag i kudden för nu hoppar pappa upp en hylla:d

2008-01-23 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0