17 Januari

Hej


Ni kanske undrar vad jag har haft för mig dem senaste dagarna?

Om ni inte gör det kan ni sluta läsa nu!


I tisdags var jag på maxi hela dagen och byggde om frukt och grönt! Sen när jag kom hem sov jag som ett stock.

Onsdag klockan ringde 05:25 alltid lika härligt, ligger kvar till ungefär 05:48 sen är det dags att gå upp och dra på sig kläderna för att sedan rusa ut till min otroligt otvättade Audi! Någon som vill tvätta den för den för en tjuga?

Efter jobbet blev det en fika med Davve och Krokarm köpte även lite nya trasor till garderoben. När jag ska åka från stan till gymmet så ser jag att jag har fått parkeringsböter, fy fan! Jag har säkert fått 10 - 12 ST sammanlagt sen jag fick körkort. Men nu var det ett tag sen så jag blev inte så arg.   

Vid ungefär vid 18,03 var jag på gymmet och körde ben med Sebbe Licari det var sjukt jobbigt, han berättade för mig att han hade fått böter på 2000 Kr för att han hade kört 60 km/h på 50 väg! Då kändes allt mycket bättre!


Och idag (Torsdag) har jag jobbat, slutade vid 14,00 skönt! Käkade lunch med Seb, Lill Böck och Stor Böck.

Sen kom dagens höjdpunkt! LHC mot Sveriges bästa hockeylag HV71 i Cloetta Center!

Matchen var riktigt bra! Men den slutade 1 - 1!
 
image11

Mackan innan match!

image12

Det brukar vara 5500 - 6800 På LHC´s matcher, men nu var det ett riktigt hockeylag som var där och hälsade på så publiksiffran var 8300!

image13

I pausen spelade björnligan! Haha! Sjukt små va dom! 

image14

Det där vore nått att glida omkring! 

PS.

Erica kommer hem glad och nöjd efter gymmet, hon berättar för sin pojkvän (Stor Böck) att hon har sprungit
1,5 Km.

Jaha säger Stor Böck, då har du tränat bort ungefär ett chips! Haha!

Stor Böck sa även att man måste springa 10 mil för att träna bort en öl, och om man ska träna bort en ute kväll då får man springa ungefär till Ryssland! Haha!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du vara så snygg? ;)

2008-01-21 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0