13 Januari

Hej


Igår vaknade jag runt 8 på morgon, klev upp runt klockan 10 och då satte jag igång att styra upp grejer. Först åkte jag till Maxi med Yohanna och hennes lillebror som för övrigt också heter Markus. Vi handlade frukt som vi skulle ha i bålen på festen senare på kvällen, efter det åkte jag till Systembolaget och köpte 2 Platter öl till pappa.

Efter det fikade jag med min Mor och Far på lindhals då ringde Hurra och frågade om jag kunde köpa en platta öl till honom och Benny, och snäll som man är så klart man fixar det. Så jag åkte dit igen men då kunde jag inte hålla mig så jag köpte en platta till Benny och Hurra en till mig själv plus en flaska Tequila som för övrigt är det godaste man kan dricka, jag bara älskar det!


Sen var det dags att hämta Lill Böck som slutade jobbet vid 16,00 tiden, vi drog hem till mig körde tv-spel och tog några bira. Efter en stund kom även Hurra och Hassel. Efter ett tag tog vi taxi till Sofi.


När vi kom dit sjöng vi "Jag må hon leva" för hela samhället tror jag. Festen var riktigt rolig!

Här kommer några bilder


image5

image6

Benny leker lite! Koncentrationen är på topp måste jag säga!

image7

Zeb och Hurra

image9

Här har vi födelsedagsbarnet!     


Vet inte riktigt hur mycket klockan va, men när någon smart jävel hade sönder duschkabinen så var det dags att dra, och om jag inte minns helt fel så är duschkabiner till för att duscha i, INTE dansa i dem, men jag vet inte....


Under tiden vi väntade på Taxin så sjöng vi:

12 Guld har Peking! Hur många guld har ni? Så jävla bra som Peking det kan ni aldrig bli!!!    

Bajen bärs och rakade brudar!!!

Och den här gången sjöng vi nog för hela Norrköping


Sen röjde vi inne på lilla dansgolvet på Otten, och kvällen avslutades med Max i vanlig ordning!


Veckans värsting:

Samtalet mellan Benny och Lill Böck i morse

- I morse när jag vaknade så hörde jag någon som andades (Benny)

- Okej (Lill Böck)

- Så jag gick upp kollade, då ligger Hurra där och sover!


Till saken hör att Benny minns inget från kvällen innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0