25 Februari

Håller på att packa det sista, undra om jag fått med mig allt? Det är sånt som märks när man är framme helt enkelt! Köpte nya skidkläder idag, hel vita, RIKTIGT snyggt!
Kostade 3000 kr men ifs så hade dem kostat 5500 kr om dem inte hade varit på rean! Har man sparat 2500 eller gjort av med 3000? Jag vet en som tycker att man har sparat!
Känns lite konstigt att vara ute och resa på "egenhand" men jag har ju Sebbe med mig, men vi är ju inte kända för att ha järnkoll på saker och ting, men det kommer nog gå bra! Jag är sjukt taggad iallafall!

image47
Viva la france


Kommentarer
Postat av: Böck den store

Hoppas du får RIKTIGT kul!
Du är saknad här hemma Macke!

2008-03-01 @ 18:07:48
Postat av: Madde

Himla dumt att du inte va hemma när jag va nere och kolla lägenhet =)
Hoppas du gade det bra iallafall

2008-03-05 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0