18 Februari

Hej

Kom preis hem från Maxi, tänkte att jag skulle skriva lite fort bara, för det är någon som har ställt till med oreda här hemma? Vem kan det vara? Fan va här ser ut, till och med mjölkpaketet står framme som jag hade i morse.
Nehe nu får jag panik av allt skräp måste städa!
Och jag måste tvätta också alla mina strupor är slut eller vad man ska säga... jag har inga rena iallafall och folk säger att det är bara att köpa fler strumpor men det har jag redan gjort en gång så nu måste jag fan tvätt...

I morgon blir det lite fotboll och taco här hemma vet inte om alla fick sms:et men halv 8 iallafall!

Det var nog allt, om inget händer varken dig eller mig så hörs vi!

Mvh Mackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0