14 Februari

Hej!

Lite ändrade planer kan man säga, för när jag ringde Sebbe Licari och sa att jag skulle åka till Chamonix i Frankrike då sa han: Åååå jag vill också åka med, sen ringde han sin flickvän och frågade, sen ringde han tillbaka till mig och sa att jag skulle boka en billjet till, det är vad man brukar kalla Skills riktiga Skills


Annars har jag knegat hela veckan utom idag, för idag har jag styrt upp skidor och pjäxor har även hunnit med en fika med Lill Böck, sen drog vi hem till mig och så på Hockey och spelade Tvspel. Efter en stund kom Hurra och Kenta med McDonald's mat, värt!
image35
Kenta "Bärs" Frank
image36
Lill Steckan!

Hahahahahahaha Idag när vi satt här hemma hos mig så snackade vi som vanligt är jävla massa dyngsnack, men Hurra han säger alltid det sjukaste. Vi snackade om vad man skulle göra för två miljarder.


Macke: - Man skulle inte döda någon i familjen i alla fall

Kenta: - Jo, skulle kunna offra min lillebror

Lill Böck: - Haha eller så ta man någon gammal?!

Hurra: - Ja, jag skulle kunna knulla ihjäl min mormor om det va så!


Hahaha den grabben måste ha vård han behöver hjälp, och i morgon drar han på svinkryss ta det lugnt hoppas du överlever!
image37

Här har ni den jävla liraren!!
 

PS. Något som är skönt med denna helgen är att jag jobbar och då slipper man ligga på kröken, och kan sparar sig riktigt ordentligt tills nästa helg för då fyller Stor Böck år! Ds.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! erik ska ALLTID vara värst. slår aldrig fel.

2008-02-15 @ 22:22:09
URL: http://helny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0