28 December

Heeej


Nu är julen över underbart skönt att ha den bakom sig! Ett år kvar till nästa.. så om ungefär 350 dagar då börjas det igen: Jag vill ha en ponny som jag kan rida på två gånger sen tröttna på o sälja o slakta den.

Men de är skönt att det som sagt va är ett tag kvar.

Julen i år var väldigt stillsam, vi var nere i Småland kom hem på annandagen. Men de kom i alla fall lite snö och det är ju trevligt. Men jag försökte verkligen gilla julen, men de går inte.. Hoppas det ändras säg när vi får in lite barn i familjen.


Jag hade ju sagt till mig själv att jag inte skulle ut o härja på stan men karaktär som man har så stod man på Palace i baren full som en apa ändå.. de är ju så dåligt! Förfesten va dock riktigt trevlig vi lirade monopol o konsumerade en del alkohol.


Idag har det varit en väldigt lugn söndag kan man säga.. jag hör hur kudden ropar dags att.....ZzZzzZzzzzZzZZz


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0