18 December

Tjaaaaa


Idag har jag som jag sa igår... jobbat! Idag va de kul på jobbet! Böcka o jag styrde upp saker o ting inne i mjölk kylen. Efter jobbet så drog jag hem till Mega Böck han fyllde nämligen år idag! I morgon ska jag jobba igen blir väl 12, 13 timmar något i den stilen. Trevligt!


Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. kanske ta en pizza och festa till det med ensamheten.


Julstämning?

Nee det tror jag inte, de är som vanligt jag gillar inte julen, sjukt överskattad. När jag blir president över världen ska jag lägga ner julen. Jag vill ändå tycka om julen, de är ju mysigt med glögg och grejer men det är ju allt de andra som förstör.. julklappar, baka, stressen och alla ska vara sådär överdrivet glada, om man blir överkörd av ett tåg och uppkäkad av tio isbjörnar så skulle det inte göra något, det är ju jul trotsallt.

Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0