17 December

Hallå ja


Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen, jag ber om ursäkt för de. Men jag har jobbat riktigt mycket nu. Och det kommer bara bli värre. För de är ju som kanske bekant jul på gång.

Men nästan alla julklappar är klara och det är ju skönt. Förra året så försökte jag undanbe mig men det gick sådär.

Men som vanligt är jag inte sprudlande glad över att det är jul eftersom det är barnens högtid och jag är yngst i våran familj...... fest!


I Måndags var jag på Hockey med Lill Böck, Sebbe och Patte. Vi var och så LHC-Luleå och den slutade 3-6 en helt okej match.

Idag har jag varit en sväng på maxi sen va jag på stan efter det på jägarkurs. Nu ska jag snart sova och i morgon är det för ovanligheten skull kneg som gäller.


Jag har redan gjort de men nu kommer de bli lite värre... jag pratar om mitt osociala beteende men det är ju inte direkt lätt att jobba 12 timmar om dagen och sen hålla på o vara social på kvällarna.. det kan bli någon tvspels kväll med Böcka på sin höjd.


Hoppas alla har överseende med detta så ses vi nästa år!


Mvh Markus Odin   


Man ropar efter mig från som så väl höger som från vänster, jag dömer dig! jag tjänar! Och fördelar mina tjänster! Jag tar inte någon ställning i stora galenskapen! Jag kommer när ni kallar och slipar era vapen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0