10 December

Heeej


Min blogg har fyllt ett år nu! Så då får man väl säga grattis! De är ju nu de roliga börjar.. för nu kan man gå tillbaka och kolla va man gjorde förra året vid den här tiden!


Igår så va en del av gossarna här och vi kollade på fotboll och käkade taco´s riktigt gott!!!


Erik blir som vanligt alltid bra på bild!


Boman o Böcka gjorde den största insatsen för att maten skulle bli klar...


Skönt att Chelsea lyckades vinna till slut och nu är vi vidare till åttondelsfinal!

Var har Markus Odin Johansson styrt med idag då?

Jo jag började dagen med att hämta Böcka 10,00 o köra honom till maxi. Sen var jag där en stund "på min lediga dag" fixade lite med jul varor o grejer. Sen åkte jag och gjorde en prisundersökning på bög City Gross.

Efter det blev de lunch med Kenta, Böcka, Lunkan, Sebbe och Sillen. Efter käket så styrde jag o Kenta upp lite julklappar, så nu har jag köpt min första och den är till Anneli! Få se om dom andra Mupparna i familjen får nått man måste ju vara snäll har jag hört...


Ikväll blir de innebandyträning och sen sängen börjar ju jobba 0600 i morgon!


Mvh Macke    


Kommentarer
Postat av: Boman

Hackarn & Stekarn

2008-12-10 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0