9 April

Heej

Idag har jag varit ledig, skullle åkt på utbildning i Västerås med det blev inställt.. Så igår så såg vi Liverpool - Arseanl här hemma.. Om ni undrar vilka vi var så? Var det Jag, Lill Böck, Stor Böck, Benta, Hassel, Elin, Yohanna.. Tjejerna var ju inte här för fotbollen så vi styrde upp lite Taco! Farligt gott! Men Elin började hålla på Liverpool sen.. säkert bara för att hon tycker Torres är så snygg!

Som sagt jag var ledig idag så jag åkte och gjorde en prisundersökning på City Gross och Willy´s och det är fortfarande så att Maxi är Bäst och Billigast i hela stan!
Efter det drog jag ner på stan och fikade lite!

Sen så åkte jag och Licari och tränade ett stort X i taket, att man fick med sig honom asså! haha! Men nu har vi bestämmt oss för att satsa stenhårt på träna och lira golf!

Efter träningen blev det Kebabrulle och Ishockey här hemma..
Så jag måste träna i morgon också!

Ringde även ett samtal idag som jag inte trodde jag skulle våga! haha! Men som tur är så är jag inte så blyg!

Mvh Markus

Kommentarer
Postat av: Määd

Haha :D Du är fan skön ! Syns imorgon. Puss & Kram / Madeleine

2008-04-10 @ 17:15:35
URL: http://tigerdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0