31 Mars

Heej


Jag hade tänkt att redo göra för er vad jag har sysslat med dem senaste dagarna, Jag jobbade både Onsdag, Torsdag och Fredag. Onsdagskvällen så va jag i Linköping och kollade på Hockey med Min mor och far och min bortskämda syster. Torsdag slutade jag klockan 18,00 så då va jag bara hemma och slappade och på Fredagen så jobbade jag ungefär 13 timmar så på vägen hem från jobbet, stannade jag och köpte en kebabrulle sen åkte jag hem, käkade upp kebabrullen utan att blinka.. och la mig i soffan med arbetskläderna på och somnande vaknade till efter nån timme, kollande det sista på hockey och gick och la mig. Lördag morgon ringde klockan 05:44 då har jag exakt 16 minuter på mig att gå upp, borsta tänderna, fixa håret, klä på mig och åka till världens bästa Maxi butik!

På jobbet var det jävligt mycket att göra och med tanke på att jag var själv i mejeriet efter klockan 12, med det löste bra, men jag fick vara kvar på jobbet tills 20:00 ungefär! Härligt!

Jag var ganska sliten efter det passet, men jag hade lovat att titta förbi hos Zeb för han hade förfest, så jag gled dit i maxi kläderna och hälsa och fick även min fotbollsbiljett av Hassel, till Norrköping - Djurgården! Sen åkte jag hem, jag va så trött så jag orkade inte ens käka något utan jag gick och la mig med det samma.. det värsta av allt va att man skulle dra fram klockan en timme.. riktigt ovärt!

Söndagsmorgon kändes skönt att vakna upp och inte vara bakis, det är det som gör det värt att jobba helger för då dricker man inte, alla fall inte jag det finns en del undantag.. ska inte nämna några namn.

Jag slutade jobbet vid 14,00 riktigt skönt, satte mig i bilen och åkte till parken för att titta på fotbollen med Hassel, Lill Böck, Hurra.. det var bara det att Hurra va borta, mobilen avstängd och allting, vi ringde och ringde men inget svar. Jaja vi var ju tvungna att gå in för matchen började. Jag tror vi hade parkens sämsta platser helt ärligt om man satt ner så såg man så här mycket... precis bakom avbytarbänken fyfan va dåligt!
image101

Hur kan en sån här biljett kosta 175 kr? Haha!

Vi fortsatte ringa till Hurra men inget svar, man började fan bli lite oroligt för kraken har ju inte alla hästar i stallet, inte alla indianer i kanoten om man säger så. Lill Böck ringde Hurra's farsa och frågade om dem hade hört något! Men det hade dem inte så dem va också orliga, hade planer på att gå in i lägenheten med hjälp av en låssmed och grejer. Men efter nån timme så ringer aset till mig och säger - Hej, jag har försovit mig.. vilken idiot! Haha!


Norrköping förlorade matchen men 1-2


Efter fotbollen så var det bara att styra resan vidare mot Linköping för nu va det dags för hockey, LHC - FBK Jag, Lill Böck, Örjan och Örjans son Timmy va på matchen som LHC vann..
image102

Jag hade ju inte druckit en enda öl på hela helgen så på hockeyn blev det några stark öl, Riktigt gott! Efter matchen så åkte jag och Lill Böck hem till mig och spelade lite tv-spel och tog några bärs till, sen somnade vi!


Lill Böck skulle upp och jobba vid klockan 10 så han gick upp och åkte till jobbet, jag låg kvar och sov lite till, sen gick jag upp och städade hela lägenheten det tog ett par timmar. Jag tömde mitt kylskåp på all utgånget.. och det var en del kan man säga så efter det så var ju tvungen att åka och stor handla, jag fick med mig Lill Böck och Yohanna..


Ikväll så kollade Jag, Lill Böck, Stor Böck, Hassel, Hurra, Pontus på hockey och käkade pizza riktigt värt!

Imorgon blir det kneg igen som vanligt!


Hade gött så hörs vi!

See you in hell!


Mvh Zlatan


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAHA! 175 SPÄNN?! HAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-04-02 @ 12:01:37
URL: http://batterinarkoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0